Meer loyaliteit van klanten
U heeft een online business en voldoende klanten. Hoe zorgt u er echter voor dat klanten ook terugkerende klanten worden en wellicht later zelf ambassadeur van uw business? De aloude mond-tot-mond reclame geldt namelijk nog steeds als een effectieve manier om meer positieve exposure te krijgen, zeker nu consumenten ook een groot online bereik kunnen hebben met eigen sociale media accounts en het kunnen plaatsen van reviews.
Om uw churn rate laag te houden of te krijgen, kan Bee Interactive Nederland u ondersteunen met een analyse van uw (online) klantreis en hier de juiste aanbevelingen doen om ervoor te zorgen dat de klanttevredenheid op peil blijft of stijgt. Zo kunnen wij u bijvoorbeeld helpen met de inzet van e-mailmarketing. Ook de juiste content in verschillende fases van de customer journey kan een positieve bijdrage leveren aan een positieve ervaring bij klanten en diens intentie om vaker te bestellen. We kijken ook op strategisch niveau met u mee indien gewenst. Zo behoort bijvoorbeeld een concurrentieanalyse ook tot de mogelijkheden alsook meer inzicht te geven in uw buying persona’s, zodat u weet wat voor soort content voor welke kanalen ontwikkelt en/of verbetert dient te worden.
Loyaliteitsprogramma voor webshop
Voor het gebruik van loyaliteitsprogramma’s kunnen wij u advies geven, naast de implementatie van deze. Ook de toepassing van gamification behoort hierbij tot de mogelijkheden. Neem voor meer informatie contact op met ons, de koffie en thee worden vers gezet!
Neem nu contact met ons op
Wij zullen uw bericht op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden.