ReTargeting

Waarom investeren in een ReTargeting campagne? U heeft waarschijnlijk al geïnvesteerd in een website en dit zorgt voor meer bezoekers. ‘Goed voor elkaar’ denkt u. Maar haalt u wel het beste uit uw website en haar bezoekers? Waarschijnlijk nóg niet. Van al uw websitebezoekers verlaat namelijk maar liefst 98% uw website, zonder ook maar een enkele actie uit te voeren en/of contactgegevens achter te laten. Toch hebben deze bezoekers interesse in uw product of dienst, ze hebben namelijk uw website bezocht en uw producten en/of diensten bekeken. Men overtuigen van uw sterke punten, is helaas niet meer mogelijk wanneer bezoekers uw pagina reeds hebben verlaten. Een Retargeting van Bee Interactive Nederland biedt de oplossing.

U heeft immers tijd en geld geïnvesteerd in uw website en zoekmachine optimalisatie. Door de inzet van een goed doordachte ReTargeting campagne van Bee Interactive Nederland haalt u deze personen terug naar uw website en laat u ze alsnog tot actie over gaan. ReTargeting uitgelegd in vier stappen:

Bee Interactive - Check

Behoeftes herkennen

Een bezoeker is geïnteresseerd in een product en/of dienst en bezoekt verschillende websites om zich te oriënteren.

Bee Interactive - Check

Bezoekers vasthouden

Bee Interactive Nederland registreert de interesse van deze bezoeker op uw website.

Bee Interactive - Check

Gericht adverteren

De bezoeker krijgt een persoonlijke advertentie te zien op basis van zijn interesse zoals men eerder heeft getoond in producten op uw website.

Bee Interactive - Check

Verhogen van het aantal leads en aankopen

Via de getoonde advertentie blijft uw organisatie top of mind en besluit de bezoeker alsnog tot conversie over te gaan.

Meer weten over de inzet van retargeting voor uw organisatie?
Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek