Maak uw Online Business DNA compleet met een krachtige online marketing formule

ReTargeting

Mail ons

Waarom investeren in een ReTargeting campagne? U heeft waarschijnlijk al geïnvesteerd in een website en dit zorgt voor meer bezoekers. ‘Goed voor elkaar’ denkt u. Maar haalt u wel het beste uit uw website en haar bezoekers? Waarschijnlijk nóg niet. Van al uw websitebezoekers verlaat namelijk maar liefst 98% uw website, zonder ook maar een enkele actie uit te voeren en/of contactgegevens achter te laten. Toch hebben deze bezoekers interesse in uw product of dienst, ze hebben namelijk uw website bezocht en uw producten en/of diensten bekeken. Men overtuigen van uw sterke punten, is helaas niet meer mogelijk wanneer bezoekers uw pagina reeds hebben verlaten. Een Retargeting van Bee Interactive Nederland biedt de oplossing.

U heeft immers tijd en geld geïnvesteerd in uw website en zoekmachine optimalisatie. Door de inzet van een goed doordachte ReTargeting campagne van Bee Interactive Nederland haalt u deze personen terug naar uw website en laat u ze alsnog tot actie over gaan. ReTargeting uitgelegd in vier stappen:

Stap
1
Behoeftes herkennen

Een bezoeker is geïnteresseerd in een product en bezoekt verschillende websites om zich te oriënteren.

Stap
2
Bezoekers vasthouden

Bee Interactive Nederland registreert de interesse van deze bezoeker op uw website.

Stap
3
Gericht adverteren

De bezoeker krijgt een persoonlijke advertentie te zien op basis van zijn interesse zoals men eerder heeft getoond in producten op uw website.

Stap
4
Verhogen van het aantal leads en aankopen

Via deze productgerichte advertentie blijft uw bedrijf top of mind en besluit de bezoeker het product alsnog bij u te kopen, in plaats van bij uw concurrent.

Start Direct

ReTargeting

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf? Plan een vrijblijvend intakegesprek in.

Uw voordelen

Online Business DNA

Het Online Business DNA is dé basis voor iedere online marketing campagne. Deze basis bestaat uit de volgende online marketing instrumenten:

Vindbaarheid + ReTargeting + Online Adverteren + Beheer & Project Management
De combinatie van deze instrumenten versterken elkaar, zodat u bent verzekerd van een goed resultaat.

Resultaat gedreven

Bij de inzet van een ReTargeting of ReMarketing campagne wordt er altijd gestuurd richting een conversie. Dat wil zeggen dat de focus van een dergelijke campagne ligt op bijvoorbeeld het verhogen van de online aankopen, het aantal offerte aanvragen en potentiële klanten die contact opnemen.

Meetbaar resultaat

Uiteraard wilt u weten wat uw resultaat is. Een ReTargeting of ReMarketing campagne is volledig meetbaar. Bee Interactive Nederland ondersteunt u bij het in kaart brengen van uw resultaten door onder andere uw Google Analytics account juist in te richten.

DUIDELIJK OVERZICHT

Wordt u ook graag op de hoogte gehouden van uw online resultaten? Bee Interactive Nederland stuurt u elke maand een duidelijke rapportage van uw campagnes en evalueert deze uiteraard graag met u.

Diverse online activiteit mogelijkheden

Een ReTargeting of ReMarketing campagne biedt u veel mogelijkheden, hieronder een opsomming van de meest voorkomende mogelijkheden. Mocht uw voorkeur er niet tussen staan, bel ons gerust, wij informeren u graag.

  • Dynamische ReTargeting:
    Waarschijnlijk wel bekend van de grote online kleding winkels. U bekijkt een product en later komt dit product terug in een advertentie als u bijvoorbeeld het nieuws leest via een andere website.
  • Facebook ReTargeting:
    Bereikt u uw (potentiële) klanten ook graag via Facebook?
    Een advertentie op Facebook maakt meer impact dan een advertentie op een reguliere website.

Contact

Deze website maakt gebruik van cookies. Sluit deze melding×